Thursday, January 3, 2013

sab 2

awal masuk sab satu kenangan yg sampai sekarang tidak boleh dilupakan..awalnya aku protes ngan parents..minta sekolah yg tak campur perempuan, maklum sekolah dr ngee heng..semua lelaki..awal2 masuk kena test utk tentukan kelas...waktu itu member2 dr ngee heng pun ada gak tak lah bosan sgt. 1st time duduk dlm kelas ada perempuan, oo camne ni rasanya bila campur perempuan dlm kelas...mungkin paling cun waktu tu, nama dia kalau tak silap nacy chew..anak polis heheh ingat beb..
bila dah tentukan kelas..jumpa group tocang lak..cantik2 lak beb...aku ckp ngan mak..tak jadi pndah sekolah hehhe..sampai sekarang aku ingat yatie.ketua darjah yg paling best n baik hati...sampai sekrang aku tetap panggil dia ketua darjah...ketua darjah seumur hidup...suka tolong org n tidak sombong...
dari situ mulalah kenal dgn berbagai student2 yg lain..makin lama makin seronok, aku pun mulalah tambah nakal...tp pandai cover line ngan parents.
waktu itu jg tersebar tentang kisah2 cikgu yg garang..cikgu math..katanyanya ada sakit gila babi..nayar..raanya semua org berdoa tak masuk kelas dia..
kita org dpt guru yg baik..mrs woodall..terakhir jumpa dia jadi cikgu kat sekolah convent..dia bawa team softball convent..aku bawa team sab...kat padang dia jerit pagggil nama aku..dia ckp ingat aku lg pasal aku punya nakal hehheeh

No comments: