Thursday, January 3, 2013

sab 6

masuk ting 5, semuanya jadi lain..top of the world, sekolah ini aku yg punya hehhehe..siapa punya..kita punya hehhehe semuanya berbeza..cara pandang org bawah pun beza..time ni tak boleh tersentuh..nak gaduh jer...
tp takpelah itu peringkat kedewasaan..
tp yg paling penting yelah ikatan antara teman2 kelihatan betul...walau sibuk nak exam bg yg kaki belajar..kaki persatuan ini masanya nak tamak jawatan...yg kai sukan lak main smapai 3 4 game..aku yg suka main sotfball pun kena drop oleh bro bob, last2 kena tarik balik pasal team tak cukup hehehhe..itu pun duduk kat bangku jer..tp takpe ok jer..krn lps tu aku jadi coach softball sab..alhamdulillah dah byk pingat aku bg sab..ada permain yg wakil malaysia pun ada...
hmm time ni gak muncullah pasangan2 couple..shadan dgn..... ali pasar dgn asi bomba...norizan dgn....cuma geng tocang aku dah takde
hmm alhamdulullah ada yg kawin..ada yg takde jodoh panajng..ada yg takde jodoh terus hehehe mcm aku gak..semuanya ada hikmah...cuma aku paling tak snagka mazlan..senyap2 kawin ngan member sendiri gak...bila ntah dia orbg bercinta, alhamdulillah kekal sampai skrg..taniah..
belum abis tau...ada sambung lg

No comments: