Thursday, January 3, 2013

sab 4

ada 2 azman bin abd aziz..satu montel..duduk kg pandan..satu lg cun hehhe duduk dekat2 sekolah jer,,,dua2 baik..man montel kaki menyanyi, man cun terakhir aku jumpa kerja kat shop n save kat plaza kota raya jb, sibuk minta aku carikan dia isteri.
ting 1 -3 zaman perubahan dr kanak2 yg berlagak besar..menjadi remaja yg nak kenal dunia...semua benda nak cuba..cuma bagusnya takdelah yg buat benda2 haram,
masuk ting 4, zaman kehebatan..semuanya hebat2, geng tocang dah pindah sekolah, sedih rasanya...nak ikut pindah dah lambat heheheh
maka masuklah budak2 baru dari sdary..awalnya budak2 kelas sains...yg lelakinya hebat2 bijak di kelas n handal di padang...game bola n hoki dia org jer yg kontrol, rahmat..rohaizad..byklah lg...aku ingat muka tp lupa nama.
lps tu rombongan perempuan lak masuk...byk lak yg cun2, takyah sebut nama ek,
kelas berubah..ada kelas sains..budak2 bijak...kelas pertanian..kelas sastera..n tak lupa kelas bisu..kelas paling senyap dlm sepanjang sejarah sab...
pembahagian kasta kelas tetap tidak mengubah persahabat...
azizi kay jay..rashadan..bdk2 sdary...semua jd kawan baik aku..walau mereka budak2 kelas bijak...tapi tak lah sombong..
tp yg paling aku heran..takde pengawas sekolah yg bg nama aku kat cikgu md taib.. walau aku buat salah...lebih2 lg pengawas perempuan..mungkin muka aku nampak baik kot..atau cute sgt utk di seksa hehhehe
kelas yg paling bising kelas aku..ting 4 semua lelaki kecuali ada 2 bunga..norasiah n zu...lupa nama panjang dia..
time tu cikgu syaban naik jadi guru besar...kita org selau kena dera..yelah salah kita org gak..cikgu md taib dgn misainya..nampak garang..tp tak reti pukul bdk..
aku rasa time tu takde zaman kita yg bergaduh ngna guru...kalau lawan ckp adalah..
rasanya cikgu yg paling sabar cikgu BM..paling galak cikgu sejarah..tak reti nak senyum, paling cun cikgu english...katanya jd pensyrah kat utm jhor, paling hensome..takde kot hehhehe

No comments: