Thursday, January 3, 2013

sab 7

sorry teremosi sedikit tadi..tp apa nak buat..memang sedih pun, aku lihat satu2 wajah kawan dlm group ni..wajah dewasa, matang, hebat..wajah2 yg dahulunya adalah wajah2 riang tanpa tekanan yg bererti..then satu2 wajah2 teman yg lain mucul, dimana mereka skrg ini..sehat ker..mungkin ada yg telah meninggalkan kita dan kita jg akan menyusul nati.. innalillah wa innalillahi rajiuun.. fateha tuk mereka yg telah mendahuli kita, sahabat2 mahu pun guru2 kita..
pada kesempatan ini aku ingin menyusun sepuluh jari...memohon maaf dan ampun kepada rakan2 semua atas segala kesalahan yg telah aku lakukan waktu di alam persekolahan dahulu...kalian semua ada sahabar dunia dan akhirat aku, dan sentiasa ada dalam doa aku
aku jg mohon maaf kepada nama2 yg aku singgung dlm tulisan yg penuh dgn kesalahan ejaan..harap maklum..trade mark aku, terutama kepada group tocang..maaf sebanyak2nya... kepada kwn baik aku zainudin abu mana kau pergi dah..rahsdan teman diskusi curahan jiwa..jom kita diskusi lg..sirr murgh terbang mencari sangkar di hati pencinta hakiki...
kepada kj sentiasa bagi like hehhe..your yg memberi semangat utk aku tulis, dan paling aku hormati ketua darjah aku se umur hidup pn yatie..sememangnya kau layak jd ketua darjah waktu itu..kalau hari ini kita sekelas pun aku tetap akan pilh kau,
byk nama2 yg aku tak mampu nak sebut..aku mohon maaf, terutama roslizan yg terus call aku bila baca artikel merapu ni..aku mohon maaf gak..kepada cikgu azali..kawan tinggi lampai aku tu..aku minta maaf dulu aku ada salah kat kau..kalau kau lupa, aku masih ingat..so takyah lah nak ingat apa.maafkan jerlah hehhehe
aku syg kau org semua...
teman2 sekolah kita menati khidmat kita..anak2 kita disekolah tersebut..jika kita bangga kita anak sab..maka kebangaan itu tidak memberi erti jika kita tidak kembalikan khidmat kita kepada sekolah yg kita cintai..
Imam ali mengatakan 'sesiapa yg mengajar aku satu huruf dia telah menjadikan aku hambanya'
mungkin cukup kot nukilan ni..panjang2 sgt pun nati boring lak...
love u all...

No comments: