Thursday, January 3, 2013

sab 3

form 1 n 2..semua comel2 heheh lelaki pakai seluar pendek..bukan mcm skrg dr darjah satu dah seluar panjang..perempuan lak pakai pakai skirt...pakai baju kurung jumaat jer hehhehe..rasanya couple antara pelajar takde kot, kalau ada pun bau2 cinta monyet jer, aku ingat putri D sekolah SAB dgn sepupu aku...yg lain tak berapa clear..aku lak dgn geng2 aku..sukiman, mazlan, nizam (ting 4 gi teknik jb) suka usik bdk2 perepuan yg cun2 terutama geng tocang.
time tu tak berapa seru sgt...jrg ada cikgu yg garang..katanya guru besar time tu terkenal dgn garangnya..cikgu nordin kalau tak silap..tp nampak ok jer, penolong kanan petang cikgu yoe kalau tak silap bawa jer rotan sana sini tp tak pernha pukul org pun, kalau siapa yg kena tu kira bertuah hehehe
member2 lain, norshaidi..mana gi ntah mamat ni..terahkir jumpa jadi akautan, ali pasar, rosman, chandaran,, byklah nama..bukan lupa..tp penat nak taip
tempat ponteng kat bwh bukit..time tu ramai boy2 yg konon nak cepat besar mula dgn bangganya belajar merokok..tukang supply..aku..aduh jahatrnya, teringat member namanya kamil..bukan kamil samad yg hensome tu yg gi teknik, ni kamil putih kurus mcm cina...hisap rokok bukan kuar asap..tp kuar air mata hehhehe,
zaman ni semua sibuk tyn dah balgh ker belum hehehhe, maklum baru nak jadi lelaki, kalau ingat senyum balik...mungkin anak2 kita sama gak kot tyn ngan kwn2 dia org. tp bagusnya zaman tu..takde pun pemikiran luncah yg kuar..walau semua girl time tu pakai skirt...
tp aku rasa aku tau sorang dua org mamat yg suka duduk bawah tangga,
aku rindu suasan itu lg...alfatiha utk yg telah meninggalkan kita terlebih dahulu

No comments: